10ετής εγγύηση Einhell PurePOWER Brushless

Μάθετε περισσότερα για τη δωρεάν υπηρεσία εγγύησης για εσάς

Κάνουμε τα πάντα για να σας επιτρέψουμε να ασχοληθείτε με τα έργα σας γύρω από το σπίτι και τον κήπο. Επομένως, εκτός από την εξαιρετική σχέση τιμής–απόδοσης, δίνουμε πολύ μεγάλη προσοχή στην αξιοπιστία της ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων μας.

Καταχωρίστε το Einhell PurePOWER Brushless προϊόν εντός 30 ημερών από την αγορά και επωφεληθείτε από την εκτεταμένη εγγύηση στον κινητήρα του μηχανήματος. Μετά την εγγραφή, η εγγύηση PurePOWER Brushless κινητήρα Einhell επεκτείνεται σε συνολικά 10 έτη.*

*Αυτή η εγγύηση καλύπτει μόνο ελαττώματα στον κινητήρα που οφείλονται σε ελάττωμα υλικού ή κατασκευής!

Πως δουλεύει

Αγοράστε και ενημερωθείτε

Αγοράστε ένα από τα εργαλεία μας Einhell PurePOWER Brushless και ενημερωθείτε για τους όρους της εγγύησης.

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε

Δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο MyEinhell ή συνδεθείτε με τα προσωπικά σας δεδομένα.

Κάντε αίτηση για επέκταση της εγγύησης

Καταχωρίστε το Einhell PurePowerBrushless – σε ένα βήμα με την επέκταση εγγύησης προϊόντος. Γρήγορα, εύκολα και δωρεάν.

Πάρτε το πιστοποιητικό σας

Μετά την επιτυχή εγγραφή, μπορείτε να κάνετε λήψη του πιστοποιητικού εγγύησης.

Κατευθείαν στην επέκταση της εγγύησης Καταχωρίστε τη νέα σας συσκευή Einhell online και επωφεληθείτε από την 10ετή εγγύηση PurePOWER Brushless. Απλώς συνδεθείτε και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Όροι Εγγύησης

Με την εγγύηση PurePOWER Brushless, λαμβάνετε εγγύηση 10 ετών για τον κινητήρα του προϊόντος Einhell. Η εγγύηση ξεκινά από την ημερομηνία αγοράς και πρέπει να ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την αγορά.

Όλοι οι άλλοι όροι εγγύησης της Einhell συνοψίζονται σύντομα και απλά για εσάς.

Ο κινητήρας της μηχανής σας δεν λειτουργεί πλέον;

Σε περίπτωση εξυπηρέτησης, δεν θα σας αφήσουμε μόνους σας.

Απλώς ανοίξτε μια θυρίδα σέρβις και στείλτε μας τη συσκευή μαζί με το πιστοποιητικό εγγύησης και την απόδειξη αγοράς. Όλες οι πληροφορίες, π.χ. πώς να ανοίξετε μια θυρίδα σέρβις ή τη διεύθυνσή μας για την αποστολή της, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα εξυπηρέτησης.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το κέντρο σέρβις μας.

PurePOWER Brushless μόνο από την Einhell ΟΤΑΝ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.

Συχνές ερωτήσεις

Έχετε ακόμα ερωτήσεις σχετικά με την εγγύηση PurePowerBrushless; Συνοψίσαμε τις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας για εσάς.

Πώς λειτουργεί η εγγραφή;

Η εγγραφή γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως με την εγγραφή προϊόντος και μπαταρίας.
Εάν η συσκευή που θέλετε να καταχωρήσετε είναι μια συσκευή PurePOWER Brushless, αυτό θα εμφανιστεί αμέσως κατά την εγγραφή. Τώρα μπορείτε να αποφασίσετε εάν θέλετε να επισυνάψετε μόνο την κανονική επέκταση εγγύησης προϊόντος ή επίσης την εγγύηση Brushless.

Για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε την επέκταση της εγγύησης, χρειαζόμαστε τις ακόλουθες πληροφορίες.

  • Πληροφορίες για τη συσκευή (σειριακός αριθμός, ημερομηνία αγοράς)
  • Πληροφορίες για εσάς (επώνυμο, όνομα και διεύθυνση)
  • Πληροφορίες για τον αντιπρόσωπο (όνομα αντιπροσώπου, αριθμός απόδειξης)

Τι καλύπτει η εγγύηση PurePOWER Brushless;

Η 10ετής εγγύηση PurePOWER Brushless καλύπτει μόνο ελαττώματα στον κινητήρα της συσκευής σας που οφείλονται σε ελάττωμα υλικού ή κατασκευής και περιορίζεται στην επισκευή τέτοιων ελαττωμάτων ή στην αντικατάσταση του κινητήρα κατά την επιλογή μας.

Σε πόσο καιρό πρέπει να καταχωρήσω την εγγύηση;

Όπως συμβαίνει με όλες τις άλλες εγγυήσεις, έχετε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς για να δηλώσετε την εγγύηση PurePOWER Brushless.

Πότε δεν λειτουργεί η αξίωση εγγύησης;

Τα προϊόντα της Einhell που αποστέλλονται χωρίς πινακίδα με τον τύπο ή απόδειξη αγοράς δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη. Τα προϊόντα της Einhell που πωλούνται από τρίτους ή ιδιώτες εξαιρούνται από αξιώσεις εγγύησης.

Δεν υπάρχει αξίωση εγγύησης στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Ακατάλληλη χρήση, αποθήκευση, χρήση ακατάλληλων υλικών λειτουργίας.

  • Φθορά και επακόλουθες βλάβες (και στον κινητήρα) λόγω έλλειψης συντήρησης, φροντίδας, λιπαντικών
  • Ζημιά στη μονάδα λόγω φθοράς που είναι ασυνήθιστη ή φυσιολογική κατά τη χρήση.
  • Ζημιά στον κινητήρα από μη τήρηση των οδηγιών εγκατάστασης.

Έχετε ερωτήσεις;

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης είναι στη διάθεσή σας.

+30 210 2776871

Δευτέρα έως Παρασκευή
08:30 - 16:30