Διαδικασία Service

Εύκολο, αξιόπιστο, διαφανές!

Η συσκευή σας Einhell ή η μπαταρία Power X‐Change, την οποία έχετε καταχωρίσει μέσω της επέκτασης εγγύησης, έχει κάποιο πρόβλημα; Μπορείτε να στείλετε το προϊόν σας άνετα και εμείς φροντίζουμε για την περαιτέρω επεξεργασία.

Πώς λειτουργεί - τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε

  1. Ελέγξτε εάν το προϊόν Einhell σας εξακολουθεί να καλύπτεται από την εγγύηση. Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Einhell για να πραγματοποιήσετε λήψη του κατάλληλου πιστοποιητικού για τη συσκευή Einhell ή την μπαταρία Power X‐Change κάτω από το πεδίο μενού επέκτασης εγγύησης. Εναλλακτικά, μπορείτε να βρείτε το πιστοποιητικό εγγύησης στο email επιβεβαίωσης που σας στείλαμε κατά τη διάρκεια της επέκτασης της εγγύησης. Το πιστοποιητικό δείχνει τη μέγιστη περίοδο εγγύησης.
  2. Εκτυπώστε το πιστοποιητικό εγγύησης και δώστε πληροφορίες σχετικά με την περίπτωση ζημιάς. Επίσης, δημιουργήσετε αντίγραφο του συμπληρωμένου πιστοποιητικού εγγύησης για το αρχείο σας.
  3. Τοποθετήστε το συμπληρωμένο πιστοποιητικό εγγύησης στο κουτί του προϊόντος και συσκευάστε τα πάντα σωστά. Δώστε προσοχή στις οδηγίες συσκευασίας. Η ζημιά μεταφοράς θα χρεωθεί στον αποστολέα.
  4. Καταχωρίστε την αποστολή σας στην πύλη εξυπηρέτησης του Service και εξασφαλίστε τα οφέλη αποστολής. Έχετε τη δυνατότητα να στείλετε και να παραλάβετε το πακέτο σας. ΕΠίσης υπάρχει ειδική υπηρεσία για ιδιαίτερα βαριές συσκευές βάρους άνω των 30 κιλών. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να στείλετε το πακέτο σας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service.

Περαιτέρω επεξεργασία - οι υπηρεσίες μας

Μόλις το δέμα σας φτάσει σε εμάς, ένας τεχνικός έλεγχος θα αποφασίσει εάν η συσκευή ή η μπαταρία σας θα επισκευαστεί ή θα αντικατασταθεί. Οι τεχνικοί μας θα διεκπεραιώσουν την υπόθεση σέρβις σας το συντομότερο δυνατό, ώστε σύντομα να μπορέσετε να εργαστείτε με τη συσκευή σας.

Έχετε ερωτήσεις;

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης είναι στη διάθεσή σας.

+30 210 2776871

Δευτέρα έως Παρασκευή
08:30 - 16:30